fredag 21. oktober 2011

Prøveklut

Og hvilken suksess!  Jeg har tenkt lenge på at jeg skulle sy en koseklut/fikleklut/hvadetnåskalkalles til Amund.  I dag bød han litt uventa på en dupp nr to (den første ble nok litt for kort) og jeg fikk endelig rota meg til å dra fram symaskina.  Jeg koser meg sånn når jeg syr, og hver gang jeg gjør det lurer jeg litt på hvorfor jeg ikke gjør det oftere!?

Men altså i dag:  Fikleklut. Godkjent av Amund ;)  Sydd av rester etter oppslagstavleprosjektet jeg har holdt på med denne uka, noen stoffbiter, div bånd og en bit av en håndduk.  Litt av hvert både å se på, ta i og bite på.  Tåler nok maskinvask og det er greit for i løpet av en time i kveld ble denne klissblaut.  Broderiene er et forsøk på pyntesøm fra maskina med fisk og bil.  Det var nok ikke det enkleste for maskina å sy med håndukfrotè på undersida så de ble litt så som så, men de er med på å sørge for at fikledingesbomsene sitter godt, så da får de bare være der.





Mobilbilder i dag gitt, og da blir kvaliteten litt så som så når bildene bli tatt etter at det er blitt mørkt ute. 

En knøttebitteliten tur ut rakk vi også i dag, ungene og jeg. 

Fornøyd og storøyd Amund i meitaien.

Forstatt er det litt høstfarger i hagen.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...