lørdag 24. september 2011

Loppisfunn

I dag ramla jeg nærmest over en loppis da jeg var underveis for å hente tanta mi til hønsehussnekring.  Det endte med litt mindre snekring, og en kjapp runde på loppis.  Kjapp ene og alene fordi vi ikke eide kontanter omtrent.  Kan du tenke deg noe teitere enn å dra på loppis med 31 kroner og 50 øre i veska?  Jeg som alltid har veskebunnen strødd med mynter (fordi jeg ikke har lommebok, det bør vel på ønskelista egentlig) hadde ikke ei krone der i dag. Veska ble nemlig rydda tidligere i uka.  Moralen er:  IKKE RYDD!

Men uansett.  Det var mye fint på loppisen, men jeg måtte altså begrense meg.  Jeg endte opp med disse to:

Et nydelig sengesett til barn.  Mykt og godt, og innmari søte motiver.


Og så denne koppen.  Stoooor god tekopp med lokk.  Bra jeg fant en kopp, for jeg har jo nesten ingen fra før...  Jeg spekulerte ei stund på om den egentlig var fin eller stygg, men jeg endte opp med å like kontrastene i tegningene og de friske fargene. 

Dere får bære over med meg vedr de håpløse fargene på bildene.  Bilder innomhus etter mørkeds frmabrudd på kvelden er ikke så enkelt. 


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...