onsdag 21. september 2011

Kan du tenke deg noe mer irriterende?!?

Etter noen dagers spekulering på hva jeg skal strikke først av alt jeg har på ønskeprosjektlista fikk jeg i dag (tjuvl)ånt meg ei bil og kommet meg til byen. 

Først koselig treff med store deler av babyboomen på jobb samt en liten håndfull ferske pensjonister, og så GARNSHOPPING


Oi oi som jeg har gleda meg til dette!! 

Jeg kom meg hjem, amma, fiksa middag, amma, henta sjuåring, amma, rydda den tjuvlånte bilen, amma igjen ja.  Så sov de endelig alle tre og jeg skulle strikke og så FINNER JEG IKKE STRIKKEPINNENE MINE!!!  AAAAAAAARGH!!  De har rett og slett drukna i flyttelasset, og det verste er at jeg har absolutt ingen aning om hvor de har tatt vegen. 

Så får garnet ligge der i vinduskarmen å blomstre da...  Det ligger an til en trilletur til "samlaget" i morra for å kjøpe et krisesett med strømpepinner 3,5 tror jeg.  Grrrrr!

For å avslutte litt hyggeligere kan jeg jo vise fram disse bildene tatt i går fra stuevinduet.  TIDENES regnbue!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...