torsdag 3. juni 2010

AAAAANGST!!

Tro det eller ei, men DETTE GÅR ALT FOR FORT!!! Snekkeren henger i veggen og kommer daglig med utfordringer av typen: "Hva slags tak skal dere ha?" "Utseende og mål på vindusomramming takk!" "Når kommer vinduene?"

Hjelp! Og jeg som har planlagt og ønska meg dette i årevis... Så nå kjører jeg bygda på kryss og tvers på jakt etter vindusomramming som er fin og som kan kopieres.

Så nå sitter jeg her da. Midt på natta og leter etter vindusomramming... Og diskuterer takfarge med meg selv etter å ha diskutert med gubben (og ikke blitt enig). Og leser på http://www.gamletrehus.no/ og ser detaljer jeg vil ha. Og lurer på om vi virkelig har tenkt igjennom ALT og om dette vil bli sånn som vi/jeg vil ha det til slutt? Nå er det prat om å rive låven for å unngå komflikter med kommunen i forhold til brannvernforskrifter, og så må jeg jo tenke; hadde vi planagt sånn som vi planlegger nå hvis vi hadde kunnet planlegge uavhengig av låven fra dag 1? Svaret: jeg vet ikke. Og vi vet heller ikke hva vi skal gjøre om vi river låven. For da må en ny opp for å huse traktor og høner og sauer og ved og og og...

HJELP!!! Gubben og jeg må bli enige om tak, jeg må bli enig med meg selv om vindusommramming, og så må jeg lukke øyne og ører og bare la det stå til.

Tror jeg...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...