torsdag 10. november 2011

Boring!!

 Noen prosjekter blir bare så inni hampen, uhyggelig kjedelige etterhvert!
 Jeg har jo herifra til evigheten-lang kø oppi hodet mitt over prosjekter jeg gjerne skulle satt i gang med
  men jeg kommer jo ikke videre!!
 Jeg skal ha for at dette ikke blir en UFO altså!
 Mulig det blir det, for jeg er ikke sikker på om jeg er helt klar for å feste noen-og-søtti tråder...
 Ikke er jeg sikker på om fargene ble så bra heller,
 selv om de nok er litt bedre enn bildene her viser.
Det er altså leggiser til Ane det er snakk om.  Hun var entusiastisk i starten.  Entusiasmen BØR vedvare og hun bør bruke disse MYE!

Sukk...  Det beste som kan sies om leggisene er vel at de snart er ferdige begge to.  Klok av skade har jeg strikka parallelt fordi jeg vet at det finnes bare en ting som er kjedeligere enn å strikke sånn som dette.  Og det er å starte på nr to når nr en endelig er ferdig.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...