fredag 25. november 2011

Første fredag i advent

Skolefri fredag og Ane og jeg har vært på handlerunde til juleverksted i morra.  Julestoff, filt, lim, gløgg, sølvstjerner, mandariner, sylte og julebrus. Dette ligger an til å bli ei bra helg! Hvite roser spanderte jeg på oss (3 buketter for 69 kroner tilbyr coop for tida).  De står på kjøkkenbenken og pynter opp og lilla adventvoksduk skal tas i bruk i morra når en vennefamilie kommer på juleverksted.  Nå starter endelig denne førjulstida som jeg har venta så veldig på.  Første jula i nytt hus!


Det blåser godt her nå. Kult men litt spennende med tanke på at hønsehuset aldri har prøvd seg i storm før f.eks. Det har alltid stått i le av en diger låve, så vi får se om vi har hus og høner i morra...


Lite egenproduserte bilder i dag.  Nøyer meg med stoffbilder fra Stoff og stil.  Kanskje litt gratisreklame kan få dem til å smile litt på tross av førjulsstresset.

Noen bilder fra tidligere i uka kan jeg jo slenge med.  Tirsdag var jeg tidlig på`n pga vaksinering av alle andreklassingene.  Tidlig frossen morgen og nydelige farger. 



Fantastiske isroser på bilvinduet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Isrosene er helt fabelaktig! Naturen er den største kunstneren. :)
Ha en fin uke!
allesistgut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...