torsdag 22. mars 2012

Gult er kult

Med dundrende hodepine og helt usannsynlig trøtt etter flere netter med elendig søvn pga våken Amund har jeg tilbragt dagen i noe nær zombietilstand foran dataen.  Det tidligere omtalte påsketeppet trenger noen gule ruter og siden jeg ikke fant dem i eget stofflager tenkte jeg at jeg skulle se hva nettbutikkene hadde å by på.  Det er mulig jeg er sær (det skal man slett ikke se bort i fra) som vil ha gult stoff, men jeg tror rett og slett ikke så mye gult å finne "der ute"?  Eller er det bare jeg som er blind?

Noen fant jeg da.  Jeg tror ikke det blir noen handel på meg nå, for jeg har en god del annet å bruke pengene mine på enn å kjøpe metervis med stoff som skal klippes opp i 20x20 cm store biter.  Men drømme kan man jo...  Og så skal jeg innom et par lokale butikker og se hva jeg finner der. 
Dagens "fangst"...
At Tamo.no har mye fint, det er jo slett ingen bombe.  De har alltid mye bra!  Etsy likedan, der er jo mangfoldet enormt!  Textart.no var et nytt bekjentskap i dag.  Der var det også veldig mye fint. Stof2000.dk og Tyg.se er også butikker med godt utvalg, men der er det jo om å gjøre å holde seg under tollgrensa og da blir det så vanskelig å begrense seg ;)

Nå teller jeg ned til helg, for da skal jeg på kurs i kurvfletting med mamma.  Det ser jeg virkelig fram til.  Tenk, tre dager uten baby og med mulighet til å lære noe nytt.  For en luksus!!!  Bilder kommer, jeg lover!  Mens du venter kan jeg anbefale denne.  Dette er påskemusikk det.  Jeg var med i koret under ei oppsetning med Trondheim symfoniorkester for 5 år siden og det var virkelig en opplevelse for livet.  Hopp til 00:07:30 hvis du vil hoppe rett til musikken.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...