lørdag 27. august 2011

Sommerminner fra fotoapparatet

Selv om de siste dagene i Trøndelag har vært (ekkelt) varme er høsten rett rundt hjørnet.  Innen to måneder har gått har vi med nokså stor sansynlighet sett den første snøen. 


Da skal jeg leve på minner som dette mens jeg gleder meg til neste sommer. 


Hengekøyeutsikt
 Amming og soving i hengehøye i skyggen under svarthyll og furu.  Det er så deilig at jeg tenker at jeg burde hatt dette bildet som fototapet i taket over senga mi ;)  Jeg vurderer i alle fall å skrive det ut i nokså stort format og henge det på en vegg en plass.  Kanskje sammen med dette?

Seinsommerbygg
 På en av blåbærturene nå i august fant gubben og ungene ei ryggsøyle fra det som antakelig har vært en elg.  Etter litt iherdig jobbing fra ungene delte den seg i sine enkelte faktorer, og se hva som kom fram.  Dette er vel sansynligvis ei bruskskive?  Hva slags konklusjoner skal man dra her da?  At elgen (som jeg egentlig helst betrakter på GOD avstand) er en nokså kjærlig skapning innerst inni?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...