tirsdag 20. juli 2010

Hønepøne og hanepane...

... SKAL være med på lasset når vi flytter!! Jeg akter å bygge til dem, selv om mine nære, såkalt kjære, påstå at vi bør kakke dem i hauet med noe hardt for å spare oss jobben med å bygge til dem nå som vi samtidig bygger hus til oss selv. Ikke så veldig aktuelt det der nei! Etter å ha overlevd to vintre i et skur her vi bor nå, har de vist seg sjeldent robuste, og så gode gener skal man ikke sløse med!

Her er kjapp planskisse, tegna på ei rolig nattevakt. Jeg har allerede føyd til ei endring, men i hovedsak kommer huset til å bli som dette. Mange av materialene ligger klare, så det er bare å begynne egentlig. Vi skal bare få opp grunnmuren på huset først. For nå begynner den største og travleste egeninnsatsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

KLART du skal ha med hønene! Så morsomt å få kikke litt på gårdsprosjektet! Gleder meg til hønsehuset er ferdig.Og du kan får flere høner. Som kan lage flere egg. Og så kan du selge dem til MEG.
(PS: Savner dere på legevakta nå som jeg er i utlendighet.
Klem fra Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...