torsdag 29. juli 2010

Byggmester Bob-Bob


Jeg skal innrømme at jeg innimellom har stukket fingrene i ørene og lalalala`a høyt og skingrende mens jeg har tenkt "det KAN gå bra...!" Vel driver han i bygningsbransjen mannen min, men man blir liksom ikke murer av å tegne og tenke og planlegge bygg for andre... Noen feilskjær har det blitt, men nå står muren der og ser alldeles super ut. Og det er først og fremst takket være enorm innsats fra Jan Arve. Pappa, svigerfar, Jostein og jeg har også jobba for å få til dette, men det er Jan Arve som har jobba definitivt mest!


Her er han, murer`n Langørgen, i ferd med å fylle veggene i muren med betong fra pumpebila som kom med 10 kubikk litt for flytende betong. Nervepirrende (!!!) men vellykka. Nå kan snekkerne bare komme tilbake fra ferie snart og sette opp hus oppå her :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...