fredag 18. juni 2010

Takark og veranda.




Hva tror dere om dette? Jeg tror jeg liker det. Tror jeg...

Hvordan vil en sånn veranda ta seg ut på huset vårt? Da tenker jeg på gjerdet rundt verandaen, og de stolpene som er med på å støtte opp taket. Dette er jo en en god gammel variant, men her nokså ribbet for dekorasjoner, og det tror jeg egentlig at jeg liker. Less is more. Hos oss er det i beste trønderske byggestil omramminga til vinduene (og kanskje dørene) som skal forskjønne huset. Tror jeg...

Søren altså. Jeg har flira og sagt at jeg skal vente til huset er ferdig bygd og så skal jeg klatre opp med dopapiremser for å se hvilken effekt disse søylene vil ha. Takarken er nokså stor hos oss, og vi trenger noe til å bryte den litt opp. Tror jeg...

See!?! Jeg er TOTALFORVIRRA!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...