mandag 20. juni 2011

Back in business!

Nestenhvit fasade.  Gelender og evt annen "snekkerglede" rundt verandaen under takarken er stadig under planlegging. 
Tre uker ut i barseltida er jeg endelig i gang igjen med "husarbeid".  Deilig!  Sol = malevær, og mummimamma og jeg fikk gjort en hel del vi altså. 



Mummimamma rommet en varm kaffe latte, og godt var det for vinden var iiiiiskald!  Så kaldt var det at jeg ikke tenkte over at sola skein, så skuldrene som var lettkledde mens jeg jobba i den relativt lune kroken var gode og varme til kvelds kan man si...  Huset nærmer seg helhvitt og det blir så fint!  Helt hvitt blir det imidlertid ikke før vi får leid oss lift så vi kommer til på alle de kronglete plassene som oppunder taket over verandaen, over et par av vinduene i andreetg, over kjellernedgangen osv osv.  Så var det bare å finne dager hvor værmeldinga melder så overbevisende godvær at vi tør tro at vi faktisk får malt noe mens vi har liften...  Så langt har juni vært en begredelig måned værmessig.  Godt er det da, å ha andre ting å glede seg over :)
Tre fine unger i en haug ikke-akkurat-bloggbare tekstiler, en sen søndagsmorgen.

1 kommentar:

mettelang sa...

Tre fineste ungene jeg vet om i allefall :D Og huset blir så fint! Nesten ikke til å kjenne igjen for hvordan det en gang var!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...